Zwroty
Zwrot biletów możliwy jest wyÅ‚Ä…cznie w przypadku odwoÅ‚ania lub zmiany w sposób znaczÄ…cy czasu i miejsca wydarzenia (w przypadku wydarzeÅ„ offline). Wniosek o zwrot mogÄ… skÅ‚adać internetowo osoby, które dokonaÅ‚y zamówienia biletu na stronie martechpolska.pl W celu uzyskania zwrotu prosimy o wysÅ‚anie wiadomoÅ›ci email na adres: martechpolandpl@gmail.com
i przesÅ‚ania nastÄ™pujÄ…cych szczegóÅ‚ów:
1. Numer Zamówienia
2. ImiÄ™ i Nazwisko uczestnika, który widnieje na bilecie
3. Adres email, podany podczas skÅ‚adania zamówienia
Zwrot zostanie przez nas przeprocesowany najszybciej jak bÄ™dzie to możliwe. W przypadku niektórych imprez Organizator wydarzenia bÄ…dź Eventim mogÄ… wyznaczyć alternatywny sposób skÅ‚adania wniosków o zwrot. W każdym takim przypadku odpowiednia informacja zostanie PaÅ„stwu przekazana drogÄ… mailowÄ…. Zwrot otrzymajÄ… PaÅ„stwo maksymalnie w ciÄ…gu 14 dni.